Rubiks Cube

Jayanth Gurijala

Puzzle

com.maddyworks.rubik_cube

3D Rubikova kostka pomáhá naučit metodu začátečníky. Teprve po zvládnutí této metody, jeden může učit pokročilé Friedrich metoda používaná rychlost cubers. Je to jediná aplikace, která učí začátečník metodu a metodu Fridrich. 3D Rubikova kostka můžete dokonce kontrolní krychle a začít od kteréhokoli konkrétního státu. To je zvláště užitečné, pokud chcete praxi určité sekvence. Já jsem neustále zlepšuje app aby bylo jednorázové řešení pro Rubik Cube. Kontextovou nápovědu následuje tento způsob řešení: Krok 1: Bílý kříž Získejte na bílý kříž. Tento krok je intuitivní a mohou být dokonalá s praxí. Krok 2: První vrstva Kompletní bílá vrstva správně lusknout rohy na místo Krok 3: Druhá vrstva Použít algoritmus F2L F2L doleva a k vyřešení druhá vrstva Krok 4: Žlutý kříž (F U R U R F) Používejte tuto sekvenci vícekrát, dokud se žlutý kříž. V každé fázi krychle musí být orientovány správně. V této fázi, kterou bude řídit kontextovou nápovědu zobrazující jak držet krychle a pořadí provádět. Krok 5: Řádné žlutý kříž (R U R U R U U R U) Kříže v předchozím kroku se nemusí shodovat s centrem kusů. Používejte výše uvedené pořadí vyměnit žluté rohy, dokud všechna centra jsou porovnány. Opět vás zavede kontextovou nápovědu. Krok 6: Poloha rohy (U R U L U R U L) V tomto kroku musíme umístit rohy ve správné pozici, orientace může být špatně. Kontextovou nápovědu a indikátor stavu informuje, kolik rohy jsou správně umístěny a také pořadí provádět. Krok 7: Orientovat rohy (R D R D) x 2 nebo 4 To je poslední krok. Použijte kontextovou nápovědu k vyřešení krychle :) Kredity ------------ Navržené a vyvinuté společností Karel Gurijala Testovány a lepší zpětnou vazbu od lidí z celého světa Ikony od freepik od www.flaticon.com



rider
ro idle poring
ro idle poring
robot fighting 2
robot fighting 2
roll the ball

Alphabetical

Genres